تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فیزیک نظری و مطالب و مقالات رایگان


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 63
  • بازدید دیروز : 221
  • بازدید کل : 457647

خود‌-تداخل‌سنجی موج-ماده


ساخت و توضیح تداخل‌سنج تک ذره‌ای که دری به سوی کاربردهای گسترده از پژوهش‌های مربوط به گرانش گرفته تا فیزیک برخورد سطحی باز می‌کند.
از روزهای آغازین توسعه علم مکانیک کوانتوم، تداخل‌های موج-ماده با مفاهیم پیچیده آن فیزیک‌دانان زیادی را مجذوب خود کرده است. امروز ما می‌توانیم باریکه‌ای از الکترون‌ها، نوترون‌ها، اتم‌ها یا حتی در مقیاس گروه‌های بزرگتر به طور همدوس با هم ترکیب کنیم یا به باریکه‌های کوچکتری بشکافیم و آن‌ها را وادار به تداخل کنیم. مطالعه این تداخل‌‌ها طیف گسترده‌ای از کاربردها را به دنبال داشته است، از مطالعه گرانش در فیزیک بنیادی گرفته تا کاربردهایی نظیر مکان‌یاب جهانی و ژئودزی. هم‌چنین بخشی از تحقیقاتی که جایزه نوبل امسال را به خود اختصاص داده، ایجاد کرده است (خبر 12 اکتبر 2012 را ببینید). روش‌های معمول شامل عملکرد یک تداخل‌سنج به وسیله منبع‌هایی است که شار نسبتاً بزرگی از ذرات را تولید می‌کنند تا سیگنال را افزایش دهند در حالی که اثر ساچمه‌ای کاهش می‌یابد. به این دلیل و دلایلی دیگر هنوز بسیاری تصور می‌کنند پرتوهای همدوس بر مبنای متغیرهای آماری شکافته می‌شوند.
یک اتم از یک تله اپتیکی رها شده، با گذشت زمان در یکی از دومسیر متفاوتی که وجود دارد، در بالای یک سطح فلزی حرکت می‌کند. در اینجا آزمایش به منظور اندازه‌گیری اثر کازیمیر-پولدر است. پس از آشکارسازی، ذره در یک درگاه خاتمه می‌یابد.


با این وجود مکانیک کوانتوم به ما می‌آموزد که می‌توان یک تداخل‌سنج با ذرات منفرد را به جای باریکه‌ای از آن‌ها بکار برد، چون ذرات می‌توانند با خودشان تداخل کنند [1,2]. اکنون در مجله Physical Review Letters گزارشی منشر شده است مبنی بر آن‌که پل پارازولی و همکارانش [3] در آزمایشگاه ملی ساندیا، نیو‌مکزیکو، طرح جدیدی برای یک تداخل‌سنج بدست آورده‌اند که کنترل تک‌ذره را در یک تداخل‌سنج اتمیِ فضا-‌آزاد شرح می‌دهد (شکل 1). اصل اتم‌های خود-تداخل درون تله توضیح داده شده است [4] با این وجود هنوز توضیحی برای این اثر در یک تداخل‌سنج فضا-‌آزاد گزارش نشده است.
تداخل‌سنجی که توسط پارازولی و همکارانش ساخته شده، یک روش جدید برای سنجش نیروهای کوچک با اجسام موضعی به کمک اندازه‌گیری‌های مبتنی بر موج نشان می‌دهد. توانایی اندازه‌گیری این نیروها نتیجه مستقیم هندسه فضا-آزاد است که در آن از یک ذره در حال سقوط آزاد به عنوان عنصر سنجش استفاده می‌شود. این روش هم‌چنین یک آزمایش زیبای تداخل را نشان می‌دهد که توسط ذره منفرد ایجاد می‌شود.
هنگام خنک‌سازی مجموعه، آن‌ها دستگاه را به حالت تله دو قطبی با تمرکز زیاد در محدوده وضوح اپتیکی تغییر می‌دهند [5]. آن‌ها از یک طول موج به اصطلاح جادویی [6] استفاده می‌کنند که در آن اثر استارک دینامیکی القا شده به وسیله لیزر تله‌اندازی برای هر دو حالت پایه و برانگیخته‌ی بکار رفته در سرمایش لیزری یکسان است. این روش سرمایش را در مقابل توزیع شدت گاوسی تله به کارآمدی فضای آزاد قرار می‌دهد. تمرکز بالای آن به کاهش تعداد اتم‌های به تله افتاده و هم‌چنین خاتمه یافتن کار با تک‌ذره به شیوه‌ای قابل اطمینان کمک می‌کند.
این تداخل سنج انعطاف‌پذیر است. امروز مفهوم گسترده برای یک تداخل‌سنج اتمی توسط کریستین ورد، مارک کازویچ و استیون چو ابداع شده است [7,8]. در این روش برهم‌نهی حالت‌های تکانه هر اتم به وسیله سوق دادن حالت‌های داخلی آن با پرتوهای لیزری وارونه از نوع ریمن (فرآیند دو فوتونی) ایجاد می‌شود. تداخل‌سنج بکار رفته توسط این گروه شامل سه پالس ریمن است. بسته به نوع پالس، ذره می‌تواند به دو صورت خاتمه ‌یابد. 1) در حالت برهم‌نهی متحرک با اندازه حرکت اولیه و در همان زمانی که به وسیله اندازه حرکت پس‌زنی دو فوتون منحرف می‌شود. 2) فقط تحت تاثیر اندازه حرکت پس‌زنی دو فوتون منحرف شود.
با این فرآیندها می‌توان شکافنده‌های پرتوها و آینه‌ها را برای اتم‌ها تشخیص داد و آن‌ها را در یک تداخل‌سنجی که به اصطلاح ماخ-زندر نامیده می‌شود، ترکیب کرد. این تداخل‌سنج از سه پالس متوالی ریمن ساخته شده است، A-B-A، عناصر اپتیکی را نشان می‌دهند که در دنبال می‌آیند: یک شکافنده پرتو، یک آینه و یک شکافنده پرتو دیگر. دو موج با یکدیگر بازترکیب شده و دو درگاه خروجی را تشکیل می‌دهند. بسته به فاز نسبی انباشته شده در امتداد دو مسیر، اتم‌ها با احتمال معینی در یکی از دو درگاه خروجی تداخل‌سنج خاتمه می‌یابند. الگوی تداخل با انجام مکرر آزمایش آشکار می‌شود.
دمای اتم از طول همدوسی می‌تواند استنباط شود. به منظور تعیین طول همدوسی ذره در تداخل‌سنج ماخ-زندر ، آن‌ها اختلاف طول مسیر بین دو بازوی تداخل‌سنج را تغییر دادند [9]. برای این کار آن‌ها زمان بین پالس لیزری اول و دوم و هم‌چنین دوم و سوم را تغییر دادند. در هر درگاه خروجی این تداخل‌سنج نامتقارن، دو بسته موج نمایان می‌شود و بر طبق تفاوت طول مسیرشان از یکدیگر جدا می‌شوند. زمانی که این تفاوت بیشتر از طول همدوسی باشد، تمایز سیگنال تداخل از بین می‌رود و میانگین‌گیری آزمایش‌های بسیار، جمعیت یکسان در هر دو درگاه خروجی را نتیجه می‌دهد. طول همدوسی برای اتم‌های حرارتی، به واسطه رابطه بروگلی ارتباط مستقیمی با سرعت انبساط ابر دارد. و بنابراین اندازه‌ای برای دمای آماری اتم‌ها در حین آزمایش به‌دست می‌دهد.
این پژوهشگران هم‌چنین تداخل‌سنج خود را به منظور اندازه‌گیری شتاب گرانش اتمی که در حال سقوط آزاد است، به‌کار گرفته اند و به این ترتیب می‌توانند حساسیت دستگاهشان را نسبت به اندازه‌گیری یک نیرو بررسی کنند. بعلاوه، آن‌ها موارد جالب دیگری را برای بهره‌برداری از ویژگی‌های موجی ذرات منفرد پیش‌بینی می‌کنند مانند اندازه‌گیری اثر کازیمیر-پولدر که بین اتم‌های نزدیک یک سطح اتفاق می‌افتد ‌[10] یا اندازه‌گیری گرانش در فواصل نزدیک [11]. روش آن‌ها با وضوح فضایی بالایی که دارد می‌تواند برای تجزیه‌ و تحلیل برهم‌کنش‌های بین ذرات و سطوح و هم‌چنین انجام اپتیک کوانتومی اتمی مناسب باشد. برای این منظور آن‌ها ترکیب روش‌های دیگری را پیشنهاد می‌کنند تا حساسیت دستگاه خود را افزایش دهند. مطمئناً با دست یافتن به تداخل‌سنج تک‌ذره‌ای، آن‌ها این کار را با افزایش تعداد اتم‌ها انجام نمی‌دهند. به جای آن، از سرمایش بیشتر و روش آشکارسازی غیرمخرب استفاده می‌کنند. تداخل‌های بدست آمده با این روش که در آن اغلب از ذره منفرد آشکارسازی شده دوباره استفاده می‌شود، بسیار جالب توجه است به ویژه در آزمایش‌های مشابه نور روی فوتون‌های منفرد که در آزمایش‌های غیرمخرب دوباره استفاده می‌شوند.
منبع: Physics - Matter-Wave Self-Interferometry

مراجع
  1. A. Tonomura, J. Endo, T. Matsuda, T. Kawasaki, and H. Ezawa, “Demonstration of Single-Electron Buildup of an Interference Pattern,” Am. J. Phys. 57, 117 (1989).
    H. Rauch, W. Treimer, and U. Bonse, “Test of a Single Crystal Neutron Interferometer,” Phys. Lett. A 47, 369 (1974).
    L. P. Parazzoli, A. M. Hankin, and G. W. Biedermann, “Observation of Free-Space Single-Atom Matter Wave Interference,” Phys. Rev. Lett. 109, 230401 (2012).
    C. Monroe, D. M. Meekhof, B. E. King, and D. J. Wineland, “A Schrödinger Cat Superposition State of an Atom,” Science 272, 1131 (1996).
    S. J. M. Kuppens, K. L. Corwin, K. W. Miller, T. E. Chupp, and C. E. Wieman, “Loading an Optical Dipole Trap,” Phys. Rev. A 62, 013406 (2000).
    Y.-N. Zheng, X.-J. Zhou, J.-B. Chen, X.-Z. Chen, “Magic Wavelength for Caesium Transition Line 6S1/2–6P3/2” Chinese Phys. Lett. 23, 1687 (2006).
    M. Kasevich and S. Chu, “Atomic Interferometry Using Stimulated Raman Transitions,” Phys. Rev. Lett. 67, 181 (1991).
    Ch. J. Bordé, “Atomic Interferometry with Internal State Labeling,” Phys. Lett. A 140, 10 (1989).
    B. Saubaméa, T. W. Hijmans, S. Kulin, E. Rasel, E. Peik, M. Leduc, and C. Cohen-Tannoudji, “Direct Measurement of The Spatial Correlation Function of Ultracold Atoms,” Phys. Rev. Lett. 79, 3146 (1997).
    J. M. McGuirk, D. M. Harber, J. M. Obrecht, and E. A. Cornell, Phys. Rev. A 69, 062905 (2004).
    P. Wolf, P. Lemonde, A. Lambrecht, S. Bize, A. Landragin, and A. Clairon, “From Optical Lattice Clocks to the Measurement of Forces in the Casimir regime,” Phys. Rev. A 75, 063608 (2007).
    Welcome to the PSI Web Site

  انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 490
دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

کتاب 48 قانون قدرت پرفروش‌ترین اثر برای کسانی است که خواهان قدرت هستند یا می‌خواهند خود را در برابر قدرت دیگران تجهیز کنند. رابرت گرین در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه در تمام عرصه‌های زندگی قدرتمند شوید حجم 11 مگا بایت پشتیبانی: 09380317800 ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی انسان روح است نه جسد(۲ جلد)

دانلود رایگان کتاب صوتی انسان روح است نه جسد(۲ جلد)

  انسان روح است نه جسد (جلد 1 و 2)   نویسنده:  رئوف عبید مترجم:  زین العابدین کاظمی خلخالی کاوشی در دانش جدید روح شناسی   مطالب این کتاب تنها بحث فلسفی مبتنی بر منطق ساده نیست، بلکه روشهای علمی و تجربی است که با منتهای دقت با دقیقترین تجهیزات پیشرفته مادی، در ظرف ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش   فایل 8 هزار تستی با 2177 صفحه و 153 مگابایت حجم   ... ...

پاورپوینت پختگی اقتصادی درس 15 مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران

پاورپوینت پختگی اقتصادی درس 15 مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران

عنوان: دانلود پاورپوینت پختگی اقتصادی درس 15 مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 29 پوشش کامل درس   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های استاندارد و بک ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

    عنوان: دانلود پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی پایه هفتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های ... ...

حل مسائل الکترودینامیک کلاسیک جان دیوید جکسون به صورت PDF و به زبان انگلیسی در 214 صفحه

حل مسائل الکترودینامیک کلاسیک جان دیوید جکسون به صورت PDF و به زبان انگلیسی در 214 صفحه

نگاه اجمالی الکترو مغناطیس یکی از شاخه‌های فیزیک است که مباحث مربوط به بارهای الکتریکی ساکن و متحرک ، میدانهای الکتریکی و مغناطیسی را مورد بحث قرار می‌دهد. اما در این بحث بیشتر مفاهیم فیزیکی و توصیف کیفی این پدیده‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. و تا حد امکان از توصیف کمی این ... ...

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

جزوه امور مالی و حقوق عمومی و دولتی با دیدگاه کاربردی در دفاتر اسناد رسمی آماده برای دانلود مشخصات استاد: سید علیرضا طباطبایی بافقی سردفتر اسناد رسمی 3 یزد و عضو جامعه سردفتران استان یزد تعداد صفحات: 143 فرمت: پی دی اف PDF حجم: 3 مگابایت کیفیت: عالی نوع جزوه (تایپی ... ...

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

مشخصات فايل نام فايل:دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:3712*5249 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل فایل اصلی(Original file) کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران ... ...

پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم

پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم

عنوان پاورپوینت درسی: پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم دبستان   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 19     قسمتی از متن: اهداف درس آشنایی با ارزش علم و دانایی وکاربردهای آن در زندگی تقویت مهارت ساده نویسی در نوشتن بند معرّفی کتاب کلیله ودمنه ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره دکتر عبدالله شفیع آبادی

دانلود رایگان کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره دکتر عبدالله شفیع آبادی

  کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره (مصاحبه بالینی) اثر عبدالله شفیع آبادی کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره ( مصاحبه بالینی ) نوشته دکتر عبداله شفیع آبادی به آموزش مشاوران و روان درمانگران پرداخته و 44 فن مشاوره و روان درمانی مورد بررسی قرار می گیرد. در صورت مشکل در دریافت به ... ...

پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ 11 انسانی

پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ 11 انسانی

عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ یازدهم انسانی فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 31 منطبق با مطالب و رئوس کتاب درسی با توجه بر اینکه این پاورپوینت به طور حرفه ای تهیه شده و مطالب کتاب را بصورت جذاب پوشش میدهد شما دبیران گرامی ... ...

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت چیستی انسان (2) درس 10 فلسفه پایه یازدهم انسانی   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 18     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی انقلاب 1848 مجارستان در 31 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی انقلاب 1848 مجارستان در 31 اسلاید

انقلاب ۱۸۴۸ مجارستان یکی از چندین انقلاب اروپایی در ۱۸۴۸ بود. این انقلاب در پادشاهی مجارستان آغاز اما به سرعت تبدیل به جنگی جدایی طلبانه با امپراتوری اتریش به رهبری دودمان هابسبورگ شد. پس از سلسله شکست‌های جدی در ۱۸۴۹، امپراتوری اتریش در آستانه فروپاشی قرار گرفت.   فهرست ... ...

حرکت تاریخی کرد به خراسان.pdf

حرکت تاریخی کرد به خراسان.pdf

حرکت تاریخی کرد به خراسان.pdf ... ...

روانشناسی افسردگی.pdf

روانشناسی افسردگی.pdf

روانشناسی افسردگی.pdf ... ...

دریافت فایل : روانشناسی افسردگی.pdf
سابلیمینال ایجاد رابطه و محبوب شدن

سابلیمینال ایجاد رابطه و محبوب شدن

گوش کردن به سابلیمینال به معنای گوش دادن به پیام‌ها یا اطلاعاتی است که به صورت ناخودآگاه به فرد منتقل می‌شوند. این پیام‌ها معمولاً به طور زیرآگاهی تأثیر می‌گذارند و به طور مستقیم در سطح آگاهی فرد قرار نمی‌گیرند. پخش زیرآگاه پیام‌ها این می‌تواند از طریق موسیقی، متن‌های ... ...

دانلود کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگ

دانلود کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگفرمت پی دی افجلد دومبا کیفیت بالافارسی ...

پژوهی در پیدایش و تحولات تصوف و عرفان.pdf

پژوهی در پیدایش و تحولات تصوف و عرفان.pdf

پژوهی در پیدایش و تحولات تصوف و عرفان.pdf ... ...

ژورنال مدل لباس عروس.pdf

ژورنال مدل لباس عروس.pdf

ژورنال مدل لباس عروس.pdf ... ...

انقراض ششم.pdf

انقراض ششم.pdf

انقراض ششم.pdf ... ...

دریافت فایل : انقراض ششم.pdf
تمدن اسلام و عرب.pdf

تمدن اسلام و عرب.pdf

تمدن اسلام و عرب.pdf ... ...

دریافت فایل : تمدن اسلام و عرب.pdf


تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد